Novi Peugeot 308 u Srbiji od 14.990 evra

Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeota za Srbiju je na svom sajtu (Peugeot.rs) objavio cenovnik za novi Peugeot 308.

Cene za novu 308-icu u Srbiji počinju od 14.990 evra koliko košta Peugeot 308 Access sa 1.2L benzinskim motorom sa 82KS, opremom Access i manuelnim petostepenim menjačem, dok najjeftinija verzija sa dizelašem (Peugeot 308 HDi sa 1.6L motorom sa 92KS, Access opremom i petostepenim manuelnim menjačem) ima cenu od 16.990 evra.


Kompletan cenovnik za novu 308-icu, kao i spisak serijske i dodatne opreme možete pogledati na sajtu Peugeot.rs (u pdf formatu).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ako ne spuste cenu za bar 2 hiljade, nista od prodaje!
A bazni motor je fascinantan... :)))
P.S. ne razumem ko bi uzeo ovo pre napucane Oktavije?
Cak i Golf moze za te pare, ipak je on merilo kvaliteta i prodaje se na tone, cak i kod nas... :)
Evo kako izgleda osnovna verzija:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=239248517&asrc=st
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=241018039&asrc=st
Pežo u Srbiji zaista nema takta. Razlog je zastupnik. A za Sitroen stanje je bilo još gore. Bolje reći, baš briga PSA za Srbiju. Njihovi benzinci u Srbiji nisu imali gorivo na koje mogu normalno da rade!
Zato Skoda ima i takta i znanja.
Sve proda pre nego što se i osuši boja.
Treba u "narodu" stvoriti neki mit. Skoda u Srbiji polako stiče status Golfa 2.
Ali zato recimo u Hrvatskoj Skoda i Pežo imaju obrnute uloge.
Ustvari, prodaja automobila u Srbiji je na nivou statističke greške u odnosu na bilo koju normalnu zemlju u EU.
Da razumem kako je i nastao, ali ne shvatam kako je Predrag izdao atest za ovo vozilo...
EFI engine
Položaj instrument table, veličina instrumenata i daljina su katastrofalno urađeni na svim novim pežoima, 208, 308, 301..
Jedino, za ergonomiju, posebno veličinu volana, imam sve pohvale.
I posle Honda skupa..
Ovaj što je Orlo postavio, pomislih da je Sandero..
Ma, kakav sandero, enterijerom vise lici na solenzu.
Meni je čudno da je (bez obzira na paket) identična cena za turbo 1.6 od 125 ks i dizel 1.6 od 92 ks, dok je dizel od 115 ks samo oko 200 eura skuplji od benzinca od 156 ks.
Što se tiče cenovne paralele sa hondom (mada su to dva različita sveta), civic sport 1.8 na akciji je trenutno oko 200-300 eura jeftiniji od "srednjeg" 308 1.6 turbo sa 125 ks. Turbo ili atmosferski,dilema jeste,rez.točak ili "kit" takodje,ali bar dizajnerski je sve jasno
ljudi, jeste provalili potrosnju dva dizela: 92ks 4.4 grad, 3.4 van grada! 115ks 4.2 grad, 3.3 van grada! a prosecna potrosnja za oba 3.7!!! matematika je jasna...
EFI engine
"Srednji" paketi nisu uporedivi.. "Sport" je Džeg za "Active".. Active ima doplate kao da je Skouda..
Mislim da cena nije realna i za klotaru za dam 14.990,00 EUR? Ne, nisam toliko blesav... Odem i kupim Hyundai i30 za 10.990,00 EUR ili nas Fiat za iste pare i to je to. Pre bih kupio novu Mazdu 3 za 14.490,00 EUR nego ovog francusko cudo od tehnike.
ovaj nalickani 308 nema veze sa slikama bazne verzija (orlov link autoscout).
a ta bazna verzija izgleda blago receno siroto i neudobno.
Ovo ili jos 3000 i BMW 1? Hm... Da li uopste postoji dvoumljenje?
Ili Fiat 500 za 3000 manje?
Ili Golf za iste pare?
Ili Civic za iste pare?
Ili Auris za iste pare? Ne, gadan je, ne Auris, ali sve ostalo je neuporedivo bolje.
Ovo izgleda kao Astra 5 godina stara, a tek se pojavilo, pritom se Pezo nista nije popravio sto se tice pouzdanosti novih modela... tako da ugasili su.
Sinoć sam na TV-u gledao emisiju Auto, gde je "predstavljena" 308ica u salonu. Neki lik, dal' menadžer ne znam, je pričao 10 minuta kako je najbolja do sada, najlepša, najlakša, nahvalio je haos... a da pri tom nije izneo ni jedan tehnički podatak o autu. Na kraju kaže da je gepek najveći u klasi, a opet nije izneo podatak u litrima. Znači smejao sam se koliko je ono bilo neozbiljno od Verana i predstavljanja njivovog "najboljeg" auta.
Inače slažem se da ovakvom cenom neće ništa da urade, jer je konkurencija neuporedivo bolja, pa i za manje novca.
O tehnickim karakteristikama necu reci nista, ali dizajn a la KIA ili Geely je stvarno za svaku osudu. Pa 307 prva serija je bio avantgardan za ovaj KIA Wannabe dizajn.
Meni je spolja neubedljiv, ali mi je unutra bas dobar,iste fore kao 208, a 208 mi je smrt ruzan unutra,a ovaj dobar. Uglavnom, ukusi se razlikuju, jer meni je enterijer Auris-Korola najbolji u klasi a vidim da ga svi osudjuju.Onako, tek da kazem...
Realno, ovo je nov automobil tako da ce valjda cene ici na dole mada politika uvoznika je u poslednje vreme pogresna. Za te pare mnogo boljih solucija ima a prva mi na pamet pada Ceed/i30 i to sa 1.6 sa 135KS veoma dobrom opremom, mada tu mogu za slicne pare da se pazare i "nemci" ali Octavia sa takodje sasvim pristojnom opremom...
@Bobo
Potpuno se slažem, inače retko hvalim Tojotu ali me je kabina Aurisa prijatno iznenadila.
Pežo dizajn je neubedljiv otkad su otkačili Pininfarinu. Zaista šteta, imali su triumfantan i unikatan stil (poput 504, 405) ... a sada kao Fijat sa Stilom, jure ljubitelje Golfa.
Bojim se da će završiti kao što je Stilo ... nikoga ne poznajete ko je za novog dao pare, a svakako je vrlo tražen polovnjak.
ko god misli il kaze da je ovaj auto ruzniji od konkurencije DEBELO LAZE! ovaj 308 je 100 puta lepsi i od golfa i od astre ma od cele konkurencije.Tako da nemoj da ste stalno zatucani . istina boli. ukusi jesu razliciti al ovaj 308 je lepsi pa se vi pomirite sa tim. unutra nije nesto al spolja :)))